download

1
Κατεβάστε την εφαρμογή

download

2
Επιλέξτε αρχεία φακέλους

download

3
Αυτό ήταν, τελειώσατε!

Οδηγός Χρήσης & Εγκατάστασης

Αποθήκευση Backup στο Cloud

  • Βήμα 1 (Έναρξη εφαρμογής)

    (Βήμα 1.1) Εκκινήστε την εφαρμογή κάνοντας διπλό κλικ στο εικονίδιοstart application backuphellas
    (Βήμα 1.2) Θα δείτε το παράθυρο εκκίνησης. Απλά περιμένετε μέχρι να συνδεθεί η εφαρμογή με τον server.
    application connect server backuphellas
    (Βήμα 1.3) Μόλις ανοίξει η εφαρμογή, πατήστε το πλαίσιο Backup Sets για να ξεκινήσετε τη διαδικασία δημιουργίας Προγραμματισμένου Backup.
    application connect server backuphellas
  • Βήμα 2 (Δημιουργία νέου Backup Set)

    (Βήμα 2.1) Ξεκινήστε τη διαδικασία πατώντας "Προσθήκη νέου σετ backup"
    backuphellas select server
    (Βήμα 2.2) Εδώ, ορίστε ένα όνομα για το backup set που θα δημιουργήσετε και επιλέξτε τον Τύπο Backup. Πατήστε "Επόμενο" για να συνεχίσετε στο επόμενο βήμα.
    create account backuphellas
  • Βήμα 3 (Επιλογή φακέλων για backup)

    (Βήμα 3.1) Στο παράθυρο που θα ανοίξει, επιλέξτε τους φακέλους που επιθυμείτε να γίνονται backup.
    Αν θέλετε να επιλέξετε συγκεκριμένα αρχεία ή φακέλους, πατήστε "Θα ήθελα να επιλέξω τα αρχεία για backup" αλλιώς πατήστε το κουμπί "Επόμενο"
    select folders backuphellas
    (Βήμα 3.2) Αν πατήσετε την επιλογή για συγκεκριμένα αρχεία, τότε θα σας ανοίξει ένα παράθυρο όπου μπορείτε να δείτε όλες τις θέσεις αρχείων και να επιλέξετε τα αρχεία ή τους φακέλους που επιθυμείτε. Επιλέγοντας "Δείτε τα αρχεία" θα εμφανιστούν τα περιεχόμενα του κάθε φακέλου.
    Μόλις επιλέξετε τα αρχεία που επιθυμείτε, πατήστε "ΟΚ"
    folders advanced options backuphellas

    Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία και επιστρέψετε στο προηγούμενο παράθυρο, πατήστε "Επόμενο"

  • Βήμα 4 (Ρύθμιση προγραμματισμένου backup)

    (Βήμα 4.1) Εδώ θα ορίσουμε ένα πρόγραμμα για το backup. Η επιλογή 'Εκτέλεση προγραμματισμένη δημιουργία backup' πρέπει να είναι "Ενεργοποιημένη". Πατήστε "Προσθήκη νέου προγράμματος"
    ceate schedule  backuphellas
    (Βήμα 4.2) Στο επόμενο παράθυρο θα ορίσουμε κάθε πότε θα γίνεται το backup. Επιλέξτε τον Τύπο backup που επιθυμείτε. Ανάλογα με τον τύπο, θα εμφανιστούν επιλογές για τις ημέρες που θέλετε να πραγματοποιείται το backup. Στη συνέχεια, επιλέξτε ώρα έναρξης και λήξης του backup. Όταν είστε έτοιμοι πατήστε "OK"
    select encryption backuphellas Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία και επιστρέψετε στο προηγούμενο παράθυρο, πατήστε "Επόμενο"
  • Βήμα 5 (Επιλογή προορισμού αποθήκευσης)

    (Βήμα 5.1) Εδώ θα πρέπει να επιλέξετε που θα αποθηκεύονται τα backup. Πατήστε "Προσθήκη νέου προορισμού αποθήκευσης"
    select save destination backuphellas
    (Βήμα 5.2) Στο επόμενο παράθυρο, επιλέξτε τον προορισμό αποθήκευσης. Από την λίστα, επιλέξτε την υπηρεσία cloud όπου θέλετε να αποθηκεύονται τα backup. Πατήστε "OK" για να προχωρήσετε στη διαδικασία σύνδεσης με το Cloud.
    success save backuphellas Σημείωση: Για να ακολουθήσετε τα επόμενα βήματα, θα πρέπει να έχετε λογαριασμό στην υπηρεσία cloud που έχετε επιλέξει. Διαφορετικά, ακολουθήστε τον σύνδεσμο 'Εγγραφή...' για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό και μετά συνεχίστε στο επόμενο βήμα.
  • Βήμα 6 (Σύνδεση με το Cloud)

    (Βήμα 6.1) Θα ανοίξει ένα παράθυρο στον browser όπου θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στην υπηρεσία Cloud που έχετε επιλέξει. Αφού συνδεθείτε, πατήστε το κουμπί "Επιτρέπεται" για να επιτρέψετε στην εφαρμογή να έχει πρόσβαση στα αρχεία σας.
    select save destination backuphellas
    (Βήμα 6.2) Στο επόμενο παράθυρο, αντιγράψτε τον κωδικό που σας δίνεται από την υπηρεσία. Αφού τον αντιγράψετε μπορείτε να κλείσετε και το παράθυρο.
    success save backuphellas
    (Βήμα 6.3) Εισάγετε τον κωδικό που αντιγράψατε στο αντίστοιχο πεδίο της εφαρμογής και πατήστε "ΟΚ"
    success save backuphellas Περιμένετε λίγο μέχρι να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι. Μόλις η εφαρμογή συνδεθεί επιτυχώς με την υπηρεσία Cloud, θα επιστρέψετε αυτόματα στο προηγούμενο παράθυρο. Εκεί πατήστε "Επόμενο".
  • Βήμα 7 (Open Direct & Κρυπτογράφηση)

    (Βήμα 7.1) Εδώ μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε το module Open Direct. Πατήστε "Επόμενο" για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα
    select save destination backuphellas
    (Βήμα 7.2) Στο επόμενο παράθυρο, μπορείτε να ρυθμίσετε την κρυπτογράφηση. Αν είναι απενεργοποιημένη, "Ενεργοποιήστε την". Επιλέξτε τον τύπο κρυπτογράφησης και συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία (αν χρειάζονται). Αντιγράψτε το κλειδί κρυπτογράφησης σε ένα ασφαλές σημείο και μόλις είστε έτοιμοι, πατήστε "Επόμενο"
    success save backuphellas
  • Βήμα 8 (Ολοκλήρωση Backup Set)

    (Βήμα 8.1) Συγχαρητήρια! Το Backup Set δημιουργήθηκε με επιτυχία. Πατήστε "Backup τώρα" για να ξεκινήσετε ένα νέο backup ή "Κλείσιμο" για να κλείσετε το παράθυρο
    select save destination backuphellas
    (Βήμα 8.2) Μόλις κλείσετε το παράθυρο, θα δείτε μία περίληψη του backup set που μόλις δημιουργήσατε. Πατήστε "Κλείσιμο" για να βρεθείτε ξανά στον πίνακα διαχείρισης της εφαρμογής.
    success save backuphellas

Περιβάλλον Εφαρμογής

Πληροφορίες λογαριασμού

Εδώ μπορείτε να δείτε και να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας

Δημιουργία Backup

Δημιουργήστε backup των αρχείων σας όποτε επιθυμείτε.

Δημιουργία Backup Set

Εδώ μπορείτε να δημιουργήσετε backup sets τα οποία θα εκτελούνται αυτόματα

Αναφορές Εφαρμογής

Εδώ θα βρείτε αναφορές για όλες τις εργασίες που έχει εκτελέσει η εφαρμογή

Ανάκτηση Backup

Από εδώ μπορείτε να επαναφέρετε τα αρχεία σας από ένα υπάρχον backup

Ρυθμίσεις Εφαρμογής

Εδώ θα βρείτε γενικές ρυθμίσεις της εφαρμογής

Βοηθητικά Προγράμματα

Διάφορες ενέργειες που διευκολύνουν τη λειτουργικότητα της εφαρμογής

  • Πληροφορίες λογαριασμού

    Εδώ μπορείτε να δείτε και να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας

  • Δημιουργία Backup

    Δημιουργήστε backup των αρχείων σας όποτε επιθυμείτε.

  • Δημιουργία Backup Set

    Εδώ μπορείτε να δημιουργήσετε backup sets τα οποία θα εκτελούνται αυτόματα

  • Αναφορές Εφαρμογής

    Εδώ θα βρείτε αναφορές για όλες τις εργασίες που έχει εκτελέσει η εφαρμογή

  • Ανάκτηση Backup

    Από εδώ μπορείτε να επαναφέρετε τα αρχεία σας από ένα υπάρχον backup

  • Ρυθμίσεις Εφαρμογής

    Εδώ θα βρείτε γενικές ρυθμίσεις της εφαρμογής

  • Βοηθητικά Προγράμματα

    Διάφορες ενέργειες που διευκολύνουν τη λειτουργικότητα της εφαρμογής

    Συχνές ερωτήσεις

    • Απαιτούνται τεχνικές γνώσεις για τη διαχείριση της εφαρμογής;

      Όχι! Με μερικά μόνο κλικ, σε ελάχιστο χρόνο, μπορείτε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων σας, να ανακτήσετε αρχεία ή να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος, έχοντας μόνο τις βασικές γνώσεις του λειτουργικού σας συστήματος.

      Η λύση BackUpHELLAS™ είναι απόλυτα αυτοματοποιημένη, ενώ η ενημέρωση της γίνεται επίσης αυτόματα χάρη στη λειτουργία AutoUpgrade.

      Επιπλέον, αν χρειαστείτε βοήθεια, μπορείτε να συμβουλευτείτε τους Οδηγούς Χρήσης που θα βρείτε στο μενού Βοήθεια της σελίδας μας.

    • Ποιες γλώσσες υποστηρίζει η εφαρμογή;

      Σήμερα, οι εφαρμογές BackUp της εταιρείας μας υποστηρίζουν τρεις γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά.

      Στα άμεσα σχέδια της BackUpHellasTM είναι η έκδοση των εφαρμογών σε περισσότερες γλώσσες της Ε.Ε. ώστε να μπορούν να διευκολύνονται όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες.

    • Πώς λειτουργεί η εφαρμογή;

      Οι εφαρμογές της BackUpHELLASTM και η τεχνολογία Delta αναλαμβάνουν την αυτόματη On-Line δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, αποθηκεύοντας τα αρχεία σας σε ασφαλές data center.

      Η διαδικασία που ακολουθεί η εφαρμογή αποτελείται από έξι βήματα. Ξεκινά με την συλλογή των δεδομένων και τη σύγκρισή τους, προχωρά στην συμπίεση και την κρυπτογράφησή τους και τέλος στην αποστολή και αποθήκευση των αρχείων. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με έναν τελικό έλεγχο των δεδομένων για να βεβαιωθεί η ορθότητά τους.

      Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, αποστέλλεται στον χρήστη μία αναφορά σχετικά με την εξέλιξή της.

      Όποιο Λειτουργικό σύστημα ή πλατφόρμα δεδομένων και αν χρησιμοποιείτε, μπορούμε να σας υποστηρίξουμε.

    • Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για την εξέλιξη του backup;

      Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πια για το αν η διαδικασία BackUp ολοκληρώθηκε επιτυχώς ή κάτι πήγε στραβά.

      Με καθημερινή ενημέρωση στο email σας θα έχετε πάντα πλήρη αναφορά για την εξέλιξη της διαδικασίας ή για τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

      Η εφαρμογή της BackUpHellasTM σας ενημερώνει για όλες τις διεργασίες που εκτελεί, ακόμη και για προγραμματισμένα backup που δεν πραγματοποιήθηκαν.

    • Πόσο ασφαλής είναι η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας μέσω internet;

      Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται κρυπτογραφημμένα, με απόλυτη ασφάλεια, έξω από τις δικές σας εγκαταστάσεις.

      Χρησιμοποιούνται σύγχρονοι μέθοδοι κρυπτογράφησης στρατιωτικών προδιαγραφών, τις οποίες εμπιστεύονται δεκάδες τράπεζες για να ικανοποιήσουν την ανάγκη των πολλαπλών επιπέδων ασφαλείας που απαιτούνται για τη λειτουργία τους.

      Όλα σας τα δεδομένα κρυπτογραφούνται με αλγόριθμο 256bit AES. Η κρυπτογράφηση γίνεται τοπικά στον Η/Υ ή στον Server που βρίσκεται εγκατεστημένη η εφαρμογή.

      Ταυτόχρονα, τα δεδομένα συμπιέζονται ώστε να μειωθεί ο όγκος τους (η συμπίεση μπορεί να φτάσεις έως 80%).

      Στη συνέχεια αποστέλλονται και αποθηκεύονται στους BackUpHELLAS™ Servers διαμέσου ασφαλούς SSL καναλιού.

    • Τι είναι η Συνεχής Προστασία Δεδομένων (CDP);

      Η λειτουργία αυτή παίρνει backup τις αλλαγές των αρχείων σε πραγματικό χρόνο. Κάθε φορά που ο χρήστης αποθηκεύει τις αλλαγές που πραγματοποίησε, η εφαρμογή backup δημιουργεί ένα αντίγραφο των αλλαγών που έγιναν.

      Με αυτό το τρόπο, υπάρχει ένα αντίγραφο για κάθε αλλαγή που έχει αποθηκεύσει ο χρήστης. Αυτό επιτρέπει στον χρήστη ή στον διαχειριστή του συστήματος να επαναφέρει ένα αρχείο σε οποιαδήποτε προηγούμενη κατάσταση.

    • Τι είναι η Ιστορικότητα αρχείων;

      Οι εφαρμογές της BackUpHELLAS™ διατηρούν τις αλλαγές που έχετε κάνει στα αρχεία σας βάση της ημερομηνίας τροποποίησης τους. Έτσι πολύ εύκολα μπορείτε να επαναφέρετε τα αρχεία ή τους φακέλους που επιθυμείτε σε μια προηγούμενη ημερομηνία.

    • Πώς λειτουργεί η τεχνολογία Delta;

      Τα αρχεία που στέλνονται στον server, συγκρίνονται με τα αρχεία που ήδη υπάρχουν σε backup. Ό,τι διαφορές βρεθούν, αποθηκεύονται σε ένα αρχείο Delta ώστε να γίνουν backup μόνο οι αλλαγές.

      Τα Delta αρχεία χρησιμοποιούνται για να αποθηκεύονται όλες οι αλλαγές που κάνετε σε όλα τα αρχεία που παίρνετε backup, έτσι η εφαρμογή δεν χρειάζεται να δημιουργεί και να αποθηκεύει ένα πλήρες σετ αντιγράφων κάθε μέρα, αλλά παίρνει backup μονάχα τις αλλαγές.

      Με αυτό τον τρόπο η εφαρμογή θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες των αρχείων Delta για να ανακτήσει τα αρχεία σας, όπως ήταν σε οποιαδήποτε ημερομηνία επιλέξετε.

    • Τι διαφορά έχει ο Προορισμός Αποθήκευσης από το Κοινό Σύστημα Αποθήκευσης;

      Προορισμός Αποθήκευσης είναι όταν επιλέγουμε μία και μόνο τοποθεσία όπου θα αποθηκεύονται τα backup μας.

      ένα Κοινό Σύστημα Αποθήκευσης ωστόσο, αποτελείται από περισσότερους από έναν προορισμούς αποθήκευσης. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα των αντιγράφων ασφαλείας μπορούν να σε όλους τους προορισμούς του Συστήματος Αποθήκευσης.

      Συνιστούμε οι προορισμοί αποθήκευσης που εισάγετε σε ένα Κοινό Σύστημα Αποθήκευσης να είναι του ίδιου τύπου (πχ μόνο Cloud ή μόνο τοπικά).

    • Τι είναι η Διαδοχική και η Ταυτόχρονη λειτουργία backup;

      Είναι δύο μέθοδοι αποστολής των δεδομένων στους προορισμούς αποθήκευσης (θα δούμε αυτή την επιλογή όταν επιλέγουμε το κοινό Σύστημα Αποθήκευσης).

      Στη Διαδοχική λειτουργία, τα δεδομένα στέλνονται σε κάθε προορισμό ξεχωριστά. Πρώτα θα σταλθούν στον πρώτο προορισμό που έχουμε επιλέξει και μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή, θα αποστείλει τα υπόλοιπα στον επόμενο. Το backup σε Διαδοχική λειτουργία χρειάζεται περισότερο χρόνο για να ολοκληρωθεί αλλά χρησιμοποιεί λιγότερους πόρους του συστήματος (πχ. μνήμη, cpu, bandwidth κλπ)

      Στην Ταυτόχρονη λειτουργία, τα δεδομένα στέλνονται ταυτόχρονα σε όλους τους προορισμούς αποθήκευσης που έχουμε ορίσει. Με αυτό τον τρόπο, το backup ολοκληρώνεται πιο σύντομα από ότι με την παραπάνω μέθοδο αλλά καταναλώνει περισσότερους πόρους.

    • Πώς ενεργοποιείται η Lite ή Pro έκδοση μετά τις 30 ημέρες;

      Αν σας άρεσε η εφαρμογή μας και επιθυμείτε να προχωρήσετε στην αγορά μίας πλήρους έκδοσης, αρκεί να μας τηλεφωνήσετε στο 211 800 9727 για να σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αγοράς της εφαρμογής.

      Μόλις καταβάλετε το ποσό για την εφαρμογή που επιθυμείτε, θα κάνουμε την αναβάθμιση του πακέτου σας από Demo στην επιθυμητή έκδοση.

      Φυσικά, τα backup και οι ρυθμίσεις που κάνατε στην Demo έκδοση δεν θα χαθούν μετά την αναβάθμιση.

    Δοκιμάστε δωρεάν την πλήρη έκδοση για 30 ημέρες Λήψη
    Με κάθε δοκιμαστικό χρήστη προσφέρεται χώρος αποθήκευσης για BackUp 5GB

    Φόρμα Επικοινωνίας

    Για οποιαδήποτε απορία στείλτε μας ένα μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο

    Άκυρη εισαγωγή ονόματος
    Άκυρη εισαγωγή email
    Άκυρη εισαγωγή τηλεφώνου
    Άκυρη εισαγωγή μηνύματος
    Πρέπει να αποδεχτείτε την πολιτική απορρήτου
    Δεν επιλέξατε το reCaptcha (Δεν είμαι robot)
    Για λόγους συμμόρφωσης με το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ – GDPR) 2016/679 θα σας αποσταλεί αντίγραφο του μηνύματος στο προσωπικό σας Email.